23 Mart 2013 Cumartesi

Blog Satışı

Arkadaşlar, bloggerdaşlar, yurttaşlar - merhaba!

Blog Satış - Kozmetikler

Evet, dediğim gibi yakında taşınıyorum. 

Kozmetik, kitap, giysi ve ayakkabılardan çok çok var elimde, düzgün olanları satışa sunmayı planlıyorum. 

Daha önce blog satışı yapmadığım için nasıl olacağını da bilmiyorum açıkçası; 

belki de sadece İzmirli arkadaşlarla bir yerde buluşarak satış yapacağım. 

Ayrıca elimde çok sayıda Atlas dergisinden mevcuttur, ilgilenen varsa haber verin, yoksa kitapçılara bırakmayı düşünüyorum. 

Bir sürü değişik kitaplarım da vardır, aslında vedalaşmak istemiyorum onlarla ama taşımak çok zor :)

Her birinin resmini tek tek çeker paylaşırım. 

Bu arada blog satışı konusunda fikirlerinize ihtiyacım vardır, yorumlarda belirtirseniz çok memnun olurum. 

Hepinize iyi akşamlar ve keyifli pazarlar. 

Görüşmek üzere 

kiss
:)