3 Mart 2013 Pazar

Mart 2013 Cilt Bakımı - bitmesi gerekenler

Merhaba

Son iki aydır bitirmek için uğraştığım ürünleri göstereyim dedim. 

Ikea'dan aldığım şirin kovaya koydum onları, hem bir aradalar hem taşıması kolay olsun diye.


İçinde EL yüz yıkama jeli, EL tonik, EL nemlendirici losyon, EL serum ve El göz kremi.
Pamuk diski, kipa'nın 1 tl günlerinden alınmış, Benri aklımda.


Bitirebilmek için sabah akşam kullanıyorum.
Serum ve losyonun ambalajından dolayı ne kadarlık ürünün kaldığı gözükmüyor :(

Bu arada, daha önce yazdığım ürün yorumunda EL göz kreminin hakkını yemişim :)
Günde iki kere kullanımda cildimdeki güneş lekesini açtığını gözlemledim! 
Şimdi ısrarla o bölgeye uyguluyorum :)

EL ürünlerini başarılı buluyorum, zira 30 yaşına gelsem dahi yaşımı göstermiyorum, sanırım bu konuda EL'a borçluyum :)

Yine de bu ürünler bitince dermokozmetiklere yönelmek istiyorum.

selamlarla
naz
:)