7 Ağustos 2013 Çarşamba

#54: Anew Vitale Gündüz Kremi spf25

Merhaba, 

Burada bahsettiğim seriyi tanıtmaya devam.

Hatırlatayım, normalde yüz yıkama köpüğümün fiyatına tam 4 ürün almak hoşuma gitti
(tüm seri yaklaşık 80 tl civarında, tabi %50 indirim vardı)

bakalım ürün hoşumuza gidecek mi :))

Bugünkü yazı serinin gündüz kremi hakkında


Ürün, şık ağır hafif pembe simleri olan cam kavanozda gelmektedir.

Krem hafif su bazlı krem kıvamında ve hafif hoş kokuya sahiptir.


Iki haftadır kullanıyorum ve şimdiye kadar şunları gözlemledim:

* Krem yaklaşık 10 dakika içinde emilmekte,
* Yağlı tabaka oluşturmuyor, terleyince rahatsızlık vermiyor (yüzüm fena terler İzmir sıcağında :)
*Başta biraz yanma ve sivilce yaptı, kullanmaya devam edince cilt alıştı,
*Spf 25 içermesi güzel bir artı,
* Krem cildi nemlendiriyor
*t bölgemde biraz yağlama yaptı
* Makyajla arası nasıl şimdilik bilmiyorum, makyaj altına kullanınca yoruma ekleyeceğim

Ve tabi ki bitince genel yorumu paylaşacağım.

Ürün bilgisi:


Sonuç olarak,  iki haftalık kullanım sonunda cildim biraz daha canlı gözüküyor ve sanki biraz beyazlamış bile :)
ama vaat ettiği kadar gözenek ve ince çizgiler konusunda pek bir ilerleme göremedim.

İzmir'in sıcağında yüzümü sıkça yıkıyor bazen bir gün içinde birkaç kere bu kremi uyguluyorum.

Sanırım kremi çabucak bitirivereceğim. 

Ürün oksibenzon içerir
Polonya'da üretilmiş. 
50 ml için fiyatı 50 tl civarında. 

Deneyen var mı bu kremi?
Sizce değer mi?

♡♡♡