7 Eylül 2013 Cumartesi

#58: Chistaya Liniya Saç Bakım Yağı

Merhabalar 

zaman buldukca birkac yazi yaziyorum, ayni pc oldugu icin bu yazim da Turkce karakter icermeyecek maalesef, onun icin tekrardan ozur dilerim hepinizden 

degisik sampuanlar, degisik su ve sartlarda saclarim dokulmeye basliyor
 (kendimi bildim bileli maalesef durum bu) 

o yuzden bugunku yazimin konugu  Rusya'nin en cok satilan markasi Chistaya Liniya'nin sac bakim yagi oldu. 


ambalaji cok tatli ve benim cok hosuma gidiyor :)

Urun icerigi:
Misir yagi, gliserin, soya yagi, hint yagi, tocopheryl acetate, dulavratotu (arctium lappa root extract), jojoba yagi, aqua, phenoxyethanol, methyl- ethyl- propylparaben, parfum, geranoil, hexyl cinnamal, limonene, linalool. 

Gordugunuz gibi pek dogal icerik sayilmaz, teleinde misir yagi oldugundan sanirim fiyat olarak ucuzdur. 

Etkisine gelince: boyle bir yumusaklik yok! gercekten sasirdim, 
sac diplerine ve boyuna uygulayip kafayi sararak sicak tutmayi ve yarim saat bekletmeyi oneriyorlar. Dediklerini yaptim ve iki saat kadar tuttum. Kullandigim sampuandan mi yoksa hemen tek seferde mi etki yapiyor anlayamadim ama sac yikama esnasinda saclarim en az 5 kat daha az dokuldu. Resmen mucize gibi, herhalde aldigim organik sampuanin da etkisinden dolayi dokulme azaldi.
Yag kolayca demesek de zorlamadan yikaniyor ve saclarimi inanilmaz yumusacik yapiyor. 
Kendim kullanmasan sacimin bu kadar yumusak olabilecegine inanmazdim, belki de yagi dogru durust yikayamadim saclarimdan, cunku iki kere sampuanladim. Ama yumusakligi hissedince oyle kalsin istedim :) 

Simdiye kadar bir kere kullandim, cunku haftada bir diyorlar. Acikcasi bir sonraki uygulamaya kadar bir hafta bekleyecegimi sanmiyorum :) 

Urun parfum icerdigi icin hafif hos bitki kokusuna sahiptir, hani cimleri falan koparinca elinde kalan kokuya benzer bir koku, yapay bir koku degil yani :) 

Urun Koncern Kalina tarafindan Rusya'da uretilmis, 110 ml icin fiyati 2 dolar civarinda

aldiginiz urunlerin sizleri de hos surprizle karsilacagini umuyor 
Almaty'dan selamliyorum 
naz