5 Ağustos 2013 Pazartesi

Cilt Bakım Ürünlerim Ağustos 2013

Merhabalar 

Estee Lauder'lerim hep birlikte bittiler :)

Taşınma ve yurtdışı derken bu sefer tasarrufçu uyandı içimde :)))

Tek bir ürün fiyatına tüm seriyi tamamladım.

Ta dam! 


Valla çok düşündüm, araştırdım baktım nihayetinde bunu denemeye karar verdim :)

Ayrıca, cilt bakımı sezonu daha açılmadan birkaç çeşit ürün deneyip karar verebilirim dedim. 

Derken Avon Anew Vitale serisinden yüz yıkama jeli, gündüz, gece ve göz kremlerini aldım. 

Yıllarca kullandığım EL'in yüz yıkama köpüğü fiyatına tam 4 ürün almak açıkçası hoşuma gitti :)) 

Serideki 4 ürün, yarı yarıya fiyatıyla yaklaşık 80 tl ye mal oldu, hiç de fena değil. 

Kullanmaya başlayalı bir hafta oldu.

Iyice dener yorumumu paylaşırım sizlerle.

Hiç deneyen var mı?

Boşuna mı aldım yoksa "az parayla güzel ürün" mü aldık?

Sürelim görelim :)))

Sevgiler
♡♡♡