3 Mart 2013 Pazar

Hediyeleşme Etkinliğinden Hediyelerim

İyi akşamlar, 

Koyu Kırmızım'ın düzenlediği hediyeleşme etkinliğine katıldım, iyi ki katılmışım diyorum.

Hediyeleşmede Yar Bana Bir Eğlence blogunun sahibi sevgili Meryem ile eşleştik.

İlk hediyeleşme etkinliğim oldu, sorunsuz geçti ama eksiklikler de olmadı değil, kendi adıma bir sonrakilere bayağı not aldım :) 

Sevgili Meryem'in benim için neler hazırlamış neler! 

Şu güzelim kutuya bakın, öyle özenle paketlemiş ki, mahcup oldum :)


Hediyenin yanında bir de kartpostal yollamış. 


Ve gelelim hediyelere! 


Çok şirin kazak seçmiş, üzerindeki kelebeklerine bayıldım! 

Kakaolu el kremi harika, o kadar güzel kokuyor ki insanın yiyesi geliyor :)

Ruj, küpe ve de oje.. Hepsi lazım ve hepsi güzel :)

Ama en güzeli, kendi elleriyle topladığı ve taa Rize'den getirdiği yeşil çay oldu. 


Hemen demledim ve keyifle yudumladım.

Ellerine sağlık, sevgili arkadaşım. 

Bu hediyeleşmeyi düzenleyen arkadaşım Koyu Kırmızım'a ve hediyeleşme partnerim Meryem'e çok teşekkür ediyorum!

Ayrıca, Yar Bana Bir Eğlence blogundaki çekiliş de bana çıktı, onu ayrı bir postta yazıp göstermeyi planlıyorum.