28 Ağustos 2013 Çarşamba

#56: Avon Aksesuvarları 2: Fırçalar

merhabalar kızlar, 

umarım çok çok çoook güzel bir yaz geçirdiniz :) 

okurlarımdan Betüş'ün isteği üzere yazacağım yazı biraz gecikmeli geldi, kusuruma bakmayın, bayağı uğraşım vardı

şimdilik kısaca yazıp belirteyim dönüşte söz, daha ayrıntılı değineceğim, 

tabi ki sorularınız olursa seve seve yanıtlarım. 

Bugünden itibaren resmi olarak tatildeyim, yurt dışına gideceğim ve sanırım blogla pek ilgilenemeyeceğim. 

hepinizi özleyeceğim, kendinize çok iyi bakın :)) 


Gelelim konumuza, Avon fırçaları: 

1. Pudra fırçası 
Dış özellikleri: 
- hoş rengi var, 
- gayet büyük ve ağırca bir fırça 
- fiyatına göre gayet kaliteli
- kılları sentetik, 
- sapı plastik, kılları tutan kısmı ise metalden yapılmış. 

- yıkamada kılları dökülmedi
- brush guard'da tutmazsan biraz açılma yapabiliyor sanırım
- kılları bana biraz uzun geldi, 
- kılları çok sıkı değil ve biraz küt kesim bir fırça, 
- uzunca fırçayı kullanırken rahat ediyorsanız alın derim 




2. Fondöten fırçası

- yıkama sonrası kılları dökmedi 
- kılları sentetik, ki sıvı fondötenler için uygundur 
- kılları yassı 
- bu şekil fırça kuru cildiniz varsa tavsiye edilir
- ben kullanışlı bulmadım açıkçası
- arada sırada kullanırım sanırım krem veya sıvı fondötenler için
- normalde duo fibre tercihimdir. 





3. Allık fırçası 

- yıkama sonrası kılları dökmedi, 
- sentetik kılları var 
- allık, konturleme, bronzluk için kullanıyorum
- f-p açısından uygundur
- bunu da brush guard'da saklamak lazım, yoksa şeklini kolay kaybedebilir gibime geliyor :))) 





4. Eyeliner fırçası 

- zaten pek eyelinerci değilim :) ama bu fırça ile hiç süremedim, çok uzun ve hantal geldi 

- fırça kaş doldurma için işine yarayabilir veya eyeliner ustası isen işini görür belki, kullanan veya kullanabilen varsa lütfen yorumlarda paylaşın, açıkçası ben de çok merak ediyorum :)))




5. Far fırçası 

- iki taraflı bir fırça, 
- bir ucunda kıllar diğerinden de sponge tarzı bir başlık bulunuyor
- kılları biraz uzun geldi, ama tabi ki fırça seçimi gözün şekli ve ebatına göre çok kişisel bir şeydir, bu fırça bana büyük geldi ve biraz da sert :) 
- sponge başlığını bazen rötüşlemek için kullanıyorum 
- ahım şahım bir şey değil ama değişiklik için alınabilir :))



6. Kabuki fırçası 

-şu an en çok kullandığım fırça oldu 
- başta kılları diğerlerine göre biraz daha sertti ama bu hoşuma bile gitti
- şekline bakmayın öyle uzun gözükse de aslında küçücük bir şey,
- kıllarında dökülme olmadı
- sentetiktir 
- çantamda taşıyorum, translusent pudramın can yoldaşıdır kendisi, 
Küçük boy fırça arıyorsanız bunu alın derim, bunu çok kullanışlı buldum. 


The Balm Hot Mama pudrasının avantajlarını bu kabuki sayesinde anladım desem yeri olur. 
Ama o maceramı ayrı yazıda anlatırım kısmetse :) 


sağlıcakla kalın 
hepinize çok güzel bir Eylül dilerim
<3 <3 <3 


Görseller avon.com.tr sitesinden alıntıdır.