8 Şubat 2013 Cuma

Ürün Yorumu #8: Estee Lauder Idealist Serum ESI

Merhabalar 

Estee Lauder ürünlerini anlatmaya devam ediyorum, sıradaki ürün 

Idealist Even Skintone Illuminator. 


Aslında must have ürünlerimden olan EL Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher serum siparişini vermiştim, yerine bu ürün gönderildi, bu arada onlara da söylediğim gibi her yerde bunu belirteceğim, 

hepsiburada.com'dan kozmetik almak gibi bir hatada bulunmayın!  

Onlar, birkaç kere yanlış ürün yollamak, aynı sipariş için iki kere ödeme alıp parayı iade etmemek, telefonlara cevap vermemek gibi pazarlama politikasına sahiptir sanırım.

(Neyse kendileri bilir, evdeki teknoloji ürünlerinden deterjana kadar pek çok ürünü onlardan alıyorduk, sonuçta kaybeden yine onlar)

Bu serumu gördükçe derdimi anlatasım geliyor, sabrettiğiniz için ayrıca teşekkürler :)


Hepsiburada.com'da yanlış ürünü iade etmek hem zahmetli hem de uzun süren bir süreç olduğundan bu ürünü denemekten başka çarem kalmadı ve şişenin bitmesine az kala niye bu ürünü yolladıklarını artık çok daha iyi anlıyorum. 

Ürün boş bir ürün, tamamen boş vaatler ve boşuna para harcamadan başka bir şey değildir. 



Her şeyin hayırlısı, bu serum boş ürünler serisinin bir başlangıcı olup beni EL soğutan ürünlerden biri oldu.


Serum parlak pigmentler içeriyor, cilt tarafından kolayca emiliyor ama etki sıfır.


İçerik bilgisi: 


Evet, hep olumlu yorum yazacak değiliz ya :) 

Serumun hakkını yemiş olmayayım, kullanıp memnun kalan varsa yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim.

Dediğim gibi, bağımlısı olduğum EL'den bu serum (ve diğerleri) sayesinden soğudum, şu an ürünü bitirmeye çalışıyorum ama bir türlü bitmek bilmedi :) 

Not: hepsiburada.com sitesinden kozmetik ürünlerinden sipariş veriyor musunuz?
Memnun musunuz peki? Sizin de yaşadığınız sorunlar varsa yorumlarda belirtebilir misiniz lütfen, ben mi abartıyorum yoksa :)