7 Mart 2013 Perşembe

Ürün Yorumu #22: Doa Kozmetik Sülfatsız Şampuan

Merhaba arkadaşlar 

Doa Kozmetiğin ünlü Sülfatsız Besleyici Saç Bakım Şampuanı, 400 ml. 


Alalı 4 ay falan oldu, severek kullandım.
SLS ve SLES içermeyen bir şampuan olarak ilk kullanıldığında hiç köpürmüyormuş gibi geliyor. 
Ama zamanla saç mı alışıyor (biz mi yoksa) gayet güzel köpürüyor. 

Şişenin üzerindeki bilgiler: 

Kokusu hoş, ağır olmayan bitki (ısırgan otuna benzettim) kokuyor. 
Saçı çok güzel temizliyor. 
Başta az köpürmesine alışık olmadığım için bolca sürüyor köpürtmeye çalışıyordum. 
Şişenin bir ay dayanamayacağını düşünürken 5 yıkamada falan alıştım. 
Saçın uçlarını biraz kurutuyor gibi geliyor. Gibi dedim, çünkü araştırmalardan anladığım kadarıyla her türlü sülfat ve silikonlar başlarda ve görünürde saçı güzelleştirse de uzun vadede daha da kurutmaktadır. 
Şampuanın kıvamı gayet akışkan, şeftali meyve suyu kıvamındadır. 

İçerik bilgileri: 

SLS ve SLES-free şampuan denemek istiyorsanız tavsiye ederim. 

Fiyatı 12 tl civarında, daha ayrıntılı bilgi ve diğer çeşitleri için Doa Kozmetik sitesine bakın. 

Co-washing uygulamasaydım tekrar alırdım. 

Co-washing o kadar hoşuma gitti ki şampuan devrini kapatmayı ve elimdekileri bitirip artık hep saç bakım kremlerine yönelmek istiyorum. 
Benim co-washing deneyimlerim için buraya bakınız. 

Sevgiyle kalın
:)