1 Eylül 2013 Pazar

Taze Bitenler #8

merhaba, kızlar 

nasılsınız bakalım ?  :)) umarım herşeycikler yolunda! 

yurt dışındayım ve fazla ilgilenemiyorum blogla ama taze bitenler yazısını yazmamak olmaz :)) 


1. Aviva gül suyu, çok seviyorum kendisini, yaz aylarında çabucak bitiverdi. 

2. Favori banyo sabunum, denemeyen varsa alın derim. 


3. Ağız bakımından Listerin gargara, diş macunu ve fırçası. 


4. Islak havlu, kokusunu seviyorum :) 

5. Ayakkabı deodorantı ve ferahlatıcı, birkaç şişe bitirdim, hele yaz aylarında çok iyi geliyor. 

6. A101 ganimetlerinden ikili kofre, duş jeline bayıldım, bunu zor bitirdim. 


7. Avon Naturals şampuan, kokusu muhteşem ama saçlarıma hiç iyi gelmedi, çok fena döktü, bir daha almam. 

8. A cosmetics'in eşek sütlü duş jeli, sevdim, çok iyi geldi, bir daha çıkarsa karşıma alırım, yorum için buraya.

9. Aubrey Organics'in numunesi, AO Türkiye ekibi ricam üzerine göndermişti, avondan sonra ilaç gibi geldi :)


10. Bebek kolonyası, çantada taşımalık değişik kokulara sahip, 70 kuruş gibi bir fiyata uygun ürün. 

11. Maybelline - en sevdiğim maskarası, tekrar alınacak, bkn

12. Isis farma - leke açısı krem numunesi, iyi bir şeye benziyor 

13. Doa kozmetik'ten süt asidi, yorumu burada 

ve parfüm numuneleri. 

benim bitirdiklerim bunlar. 

bir sonraki yazıda görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın :) 

sevgiler 
naz