2 Eylül 2013 Pazartesi

#4: Almaty'daki Alışverişim

kızlar, merhaba

yazı yazamayacağımı düşünmüştüm, 
ama birkaç bahanem var: 
Sonbahar, Almaty ve alışveriş :)))

evet, anlayacağın Almaty'dayım, Kazakistan'ın İstanbul'unda! 

ve nihayet sonbaharın tadına varabildim... 
sarı yapraklar, soğumaya başlayan toprağın kokusu... 

Almaty'daki sonbahara bayılıyorum resmen!!! 

Rusların ulu şairi Puşkin'in şiirleri geliyor aklıma, öylece dolaşıyorum sokaklarda... 


tabi ki daha güzel sokak ve caddeler vardır bu şehirde ama bu sokak bugün yürüdüğüm yer, öylesine paylaşmak istedim. 

şimdi gelelim asıl konumuza:

Almaty'daki ilk alışverişim veee
inanın fiyatları ve çeşitliliği görünce anladım ki son alışverişim değil :)) 

ilk arayışım organik içerikli şampuan oldu ve rafı görünce hele fiyatlarını görünce resmen şoke oldum :) 

çeşitlilik aklımı aldı, hangisini seçeceğimi bilemedim resmen, hepsini alasım geldi, kendimi zor tuttum, alsam bile kullanmak yıllarımı alır herhalde :))


daha önce de çok severek kullandığım Rusya'nın bir numaralı doğal içerikli markası olan Çistaya Liniya'nın şampuan çeşitlerine bakın! 


bir alttaki rafta kapaklardan anlamış olabilirsiniz, Türkiye'de nedense satılmayan Fructis Garnier. 
ki, bu markanın saç kremini co-washing için tavsiye ediyorlar
alacaktım ama bu durumda hiç co-washing yapacak halim yok
belki ileride alır denerim, içimde kalmasın :)) 

alışveriş sepetimin ilk hali: 


neler doldurdum sepete neler, sonrasında kendime geldim :)))

ve aldıklarım: 


kenardaki Bolla, bulaşık makinesi deterjanı, heyecandan onu da çekmişim :)

toplamda 3 diş macunu, birkaç sabun, organik şampuan, skrab ve yüz maskesi, birkaç krem ve banyo eldiveni aldım.

sırf ihtiyaç alışverişiydi :))


daha önce yüz yıkama köpüğünü ve ayak skrabı nı denediğim hint markası Himalaya Herbals'ı görünce hemen kaptım :)) 

Yüz yıkama kremi ve diş macunu alınca yanındaki masaj yağı hediye geldi!!! :) 

diş macunlarına ayrı ilgim var, birkaç şeşidini aldım şimdilik 


merak ettiğiniz veya ilginizi çeken bir ürün varsa yorumlarda belirtin yazısı yazacağım :))

yoksa şimdilik aklımda beğendiğim organik şampuan ve saç kremi yazısı var. 

hepinize Orta Asya'nın kalbi Kazakistan'dan selamlar ve sevgiler 

kendinize çok iyi bakın 

:)