6 Eylül 2013 Cuma

#57: Himalaya Herbals Pain Massage Oil

Merhabalar herkese
Umarim gunleriniz cok guzel geciyor 

Turkce karakter yoktur kusura bakmayin, okumak biraz zor geliyor diye kisa tutacagim yazilarimi :) 

Himalaya Herbals alisverisimde hediye gelen urunu tanitacagim:

Pain Massage Oil veya rahatlatici ve isitici masaj yagi, 200 ml


Urun;  
Egirotu, Kalmus, Hazambel (acorus calamus), Sedir agaci (cedrus deodora), Yabani ebegumeci (sida cordifolia), Moringa (moringa pterygosperma) ve Zencefil (zingiber officinale) ile bekletilip zenginlestirilen susam yagidir (sesamum indicum oil).

Butun bu karisim sayesinde masaj yagi isitiyor, agri kesici olarak da kullanilarak canlandirici, iyilestirici etkiye sahiptir

Tam da soguk almistim, cok iyi denk geldi :))
ayaklarima masaj yaparak uyguladim, yarim saat kadar beklettim sonra da ilik veya sicak dus/banyo aldim. tek kelime ile muhtesem 
masaj yaginin isitabilecegini ilk defa gordum acikcasi 

agri kesici olarak daha kullanmadim acikcasi, bir turlu imkanim olmadi
ama dener yorumlarda paylasirim mutlaka 


arka tarafinda icerik bilgisi falan mevcuttur 

Urun seffaftir ve cok hafif yag kokusuna sahiptir, acikcasi bitki kokacak zannettim ama oyle cikmadi :)

urun 200 ml ve fiyati 4 dolar civarinda

sevgiyle kalin
naz