21 Şubat 2013 Perşembe

Alışveriş #2: Doa Kozmetik

Merhaba arkadaşlar, 

Doa Kozmetik 15 Şubatta %50 indirim yapınca ben de yararlandım. 
İyi ki yapmışlar. 


Evet, gördüğünüz gibi sabunlarını denemeye karar verdim :)
Kil, Süt-Bal, Nane, Lavanta ve Defne sabunlarını aldım. 
Ben bir sabuncuyum ve duş jelleri kullanamayan biriyim :) 
Ayrıca nihayet saç bakım kremini de aldım, co-washing deneylerine devam :)
Ve tabi ki katı parfümlerden aldım; yeni çıkanlardan Japon kirazı (ki kokusuna bayıldım) ve Sandal ağacı, artı Shea butter aldım. 


Katı parfüm demişken küçük koleksiyonumu göstermek istedim. 
İmbros man'ın kokusu harika, yalnız şu anda satışı yoktur maalesef. 
Sümbülü bu yaz hep çantamda taşıdım, harika bir koku, Fesleğen bir siparişte hediye gelmişti (iyi ki de gelmişti, kokusu insanı ferahlatıyor ve canlandırıyor resmen :)
Yeni favorim Japon kirazı olacak sanırım. 

Peki, Siz hiç katı parfüm denediniz mi?
sevgilerle
naz