8 Şubat 2013 Cuma

Alışveriş #1


İyi akşamlar herkese! 

Pek duş jeli seven biri değilim, zira cildimi kurutur kaşındırtıyorlar.

Ama artık spora başlayan biri olarak hızlı ve pratik duş jellerine de bir şans tanımayı planlıyorum. 

Watsons'un duş kremlerini duymuştum, indirimli görünce aldım. 

Hindistan cevizi kokusuna bayıldım! 

300 ml fiyatı 2.99 dan 1.99e inmişti, dener yorumlarımı paylaşırım. 


Kullanılmayı bekleyen bir başka ürün ise Lilakutu.com'dan aldığım AveSeena Mineral Sea Cleansing Gel'dir. 

Pek çok olumlu yorum alan bu ürünü açıkçası çok merak ettim ve 5 yıldır bağımlısı olduğum EL dışında başka ürünlere de şans vermek için aldım ve hatta birkaç kere denedim.

Tıraş ürünleri gibi biraz keskin kokuya sahip olan ürün hassas cildimi kurutmadı. 

Güzel bir ürüne benziyor :)

150 ml. fiyatı 25 tl civarında, 


Mis gibi günler dilerim hepimize
:)