14 Temmuz 2013 Pazar

#41: Dairy Fun Body Butter

Selamlar ♡♡♡

Lila kutunun sobeleme oyunundan kazandığım ürünü tanıtmak istiyorum.


Dairy Fun armut ve tarçın kokulu shea yağı ve balmumu içeren vücut butterı. 

Bu arada lila kutu ekibine tekrar teşekkür ederim. 

Kullandığım ilk butter oldu.

Başta kokusu rahatsız etmişti ama birkaç kullanım sonrasında alıştım hatta hoşuma bile gitmeye başladı.


Neredeyse 3 aydır kullanıyorum.

190 gramlık ürünü daha yarılamadım bile.

Shea yağı sayesinde çok güzel nemlendiriyor.

Yağlı his bırakmadan hızlıca emiliyor.

Her akşam ve hatta gün içinde ellerim için vazgeçilmezim oldu.

Ürünü çok beğendim bundan sonra diğer butter'ları deneyeceğim.

Içerik bilgisi şu şekilde:


Sizin favori butter ürününüz var mı ?
Varsa hangisi? 
Yorumlarda paylaşırsanız beni mutlu edersiniz ♡
Sevgiyle kalın 
♡♡♡