6 Şubat 2013 Çarşamba

Co-washing Dosyası #1

İyi akşamlar herkese

Daha önce co-washing hakkında kısaca bahsetmiştim ve konuyu araştırdıkça mutlaka denemeliyim dedim. 
Saçım kıvırcık olmasa da hafif dalgalı ve kuru, taradıkça süpürgeye dönüşebilen bir tiptedir :)
Çekici dalgalar edinmek, bakımlı ve yapılı saçlara sahip olmak beni cezbetti. 
Bir çekici tarafı daha var, o da sırf ekonomik bir nedendir; şampuan, saç kremi, maske, bakım yağ, v.s. derken 


ahanda bu görselde gördüğünüz kadar ürüne sahip oluveriyorsunuz. 
Peki, co-washing'te ise, sadece saç kremi ile yetiniyorsunuz. 

En kralından alıp tepe tepe kullanırsın. 
Tek bir ürün, sıkıntı yok, fazla çeşit yok, başka şehre gitsen dahi yanında bir ton saç bakımı ürünü yerine bir şişe saç kremi alırsın, of ne güzel. 

Bütün bunları düşündükçe dedim ki deniyorum, hemen bugün. 
Öncelikle daha önce çekip paylaştığım ve saçımın olabildiğince en yalın halini göstereyim (sadece şampuanla yıkanmış, saç kremi, bakım yağı, serum, v.s. kullanılmamış, hatta tarak değmemiş en yalın hali)




Şimdi bugün ilk defa uyguladığım co-washing'li saçlarım: 


NOT: Lila kutudan numune gelen Aubrey organics balancing conditioner kullandım. 
Alışma zaman alır demiştik, evet ilk yıkamada sanki saçlar yağlı ve tam kurumamış hissi var. 
Havlu kullanmadan doğal olarak kurutmaya çalıştım, sabredemeden saç diplerini biraz kurutma makinesiyle kuruttum, saçları taramadım. 
Aynı yerde, aynı ışıkta, hatta aynı tşirt giyerken çektim :)

Nasıl olmuş, yorumlarınızı dört gözle bekliyorum ve ilerlemelerden haberdar etmeye devam edeceğim. 
Sağlıcakla kalın 
:)