3 Temmuz 2013 Çarşamba

#38: Himalaya Yüz Yıkama Köpüğü

Uzun yıllar boyunca kullandığım Estee Lauder'den sonra yeni şeyler denemeye koyuldum.

İlk denemem  ünlü Hindistan markası olan Himalaya Herbals'ın  Purifying Neem Foaming Face Wash adlı ürünü oldu.

Ürün;
  • Azadirachta indica (Neem, Nimba)
  • Curcuma longa (Turmeric, Haridra)
  • Veiveria zizaniodes (Vetiver, Ushira) etken maddeler içerir. 

Resmi bilgisi şu şekilde: 
Purifying Neem Foaming Face Wash is a soap-free herbal formulation that gently removes impurities from skin and prevents pimples. Enriched with Neem, Turmeric & Vetiver.
Neem, well known for its anti-bacterial, antiviral and germicidal activities, helps to control acne, pimples and their recurrences.
Turmeric is also known for its antiseptic activity and soothes skin.
Vetiver provides coolness and refrigerant activity. It also has antibacterial activities.


Gelelim benim yorumlara:

* Çok güzel hafif bitki kokusuna sahiptir.

* Pompalı olması avantaj, iki saniyede elinizde köpük hazır. 

* Çok hafiftir ve kuru yanaklarımı germiyor. 

* Cildi temizliyor ve ferahlatıyor, sıcak yaz günlerinde günde birkaç defa uygulasam da cildimi kurutmadı. 

* Bazen nemlendirici kullanmasan da cildim gayet iyi hissediyor :)

* Hafif yüz temizleme köpüğü arayışındaysanız öneririm, tek dezavantajı Türkiye'de daha satışı yoktur sanırım. 

* Ortalama fiyatı 150 ml için 10-20 tl civarındadır (tabi yurt dışında, bence gayet uygundur)  

O kadar sık kullandım ki çabuk bitirdim şişeyi. Yakında Taze Bitenler yazısı daha gelecek :)))) 

sevgiyle kalın
<3