27 Ocak 2013 Pazar

Taze Bitenler #1



Saat yönüne göre sırasıyla:

1. Pantene Pro-V, doğal sentez, güç ve parlaklık veren şampuan, 400 ml. SLS ve SLES içeren şampuan kullanmıyorum, ama saçıma bakım yağı sürdüğümde yıkamak güç oluyordu, iyi köpüren bir şeye ihtiyacım var diye almıştım, nihayet bitti.

2. Aviva Gül Suyu, 300 ml. Biocure Kozmetik şirketi tarafından Manisa'da üretilmiş, burada satılmaktadır. Satış fiyatı 12.95 lira, ama Ramazan ayında Bim'de 3 lira gibi bir fiyata satılıyordu, %100 doğal olduğunu görünce stokladım. Kokusu çok hoş, ağır olmayan ferah gül kokusu vardır. Saçıma dahi kullanıyorum.

3. Estee Lauder Perfectly Clean Splash Away Foaming Cleanser, for normal / combination skin, 125 ml. Karma cildim var, kışın t bölgem çok yağlı, yanaklarım ise kuru ve nemsiz oluyor. Bu temizleme köpüğü cildimi kurutmadan tertemiz yapıyor, kokusu çok hafif, köpürmesi de mükemmel. 125 ml fiyatı 80 lira civarında olsa da ürün çok ekonomiktir ve çooook uzun gidiyor. Bu görseldeki ürünü iki yıldır kullanıyorum ve son kullanma tarihi gelmeseydi daha da kullanırdım :) Ambalajından belli eski olduğu, eski kapaklar yaldızlıydı, şimdi plastik mavi kapaklarda satılmakta.

4. Estee Lauder Perfectly Clean Fresh Balansing Lotion, for normal / combination skin, 200 ml. Çok beğenerek kullandığım bir toniktir. Bu ürünler hakkında sonradan ayrı bir post yapmayı düşündüğüm için burada kısaca geçeceğim. Ürünün 400 ml ebatlısı da mevcuttur.

5. Hobby el kremi, gül özlü, 150 ml. Bir ara almıştım, pek beğenmedim, daha iyileri var.

6. Estee Lauder Idealist Refinishing Eye Serum, 15 ml. EL'ın Idealist serumundan çok memnun kalınca bunu da denemek istedim. Genel olarak güzeldi, ama mükemmel değil. Aramaya devam. 100 liraya daha iyisi bulunur elbet.

7. Mandarina Duck Eau de Toilette, 30 ml. Idesa Parfums. S.A. tarafından Barselona'da üretilmiş. Valizleri ile ünlü olan bir markanın parfümü bu kadar mı güzel olur! Kokusu tam bana göre. Dibinde çok az kaldı, yenisini bulamıyorum ve arada bir koklayıp nostalji yapıyorum.

8. Estee Lauder DayWear Plus Multi Protection Anti-Oxidant Creme SPF15, for normal / combination skin, 50 ml. Daha önceki Hydra Complete üretimden kalktıktan sonra yerine bunu almıştım. Genel olarak iyidir, üstelik 15 güneş koruma faktörü de var. Ama 150 tl'ye daha iyisini bulurum.

9. Natural Care Mineral Eye Makeup Remover with Dead Sea extracts, Vitamin E and C, 150 ml. Ölü Deniz mineralleri, gül suyu ve vitaminler içeren göz makyaj temizleyici, Ürdün'e giden arkadaşımdan hediye gelmişti. Zengin içeriğinden mi bilemem biraz göz yaksa da, iyi temizler, göz çevresini nemlendirir. Bir daha nasip olur mu bilemem, ama olmasa da olur, Bioderma'm var çünkü :)

10. Estee Lauder Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher, 100 ml. Estee teyzenin ellerini öpecek kadar müthiş bir ürün. Cildin aklınıza gelebilecek her türlü kusurunu gideren bir mucizedir kendisi. Ayrı bir post'u kesinlikle hak eden bir üründür. 100 ml sadece Duty Free'lerde satılır, şehirlerdeki mağazalarda ise mevcut olan ebatlar 30, 50 ve 75 ml. İndirimli görürseniz mutlaka alın derim.

11. Lavanta Suyu, 150 ml. Doa Kozmetik'ten aldığım onca üründen biri,çok memnun kaldım, tekrar sipariş vereceğim. Lavanta cildi temizlemede bir numaradır, ayrıca saça da tonik niyetine uygulanabilir. Daha ayrıntılı bilgi için tık tık. Sanırım Doa Kozmetik'i anlatmaya gerek kalmadı, herkesin dilindedir.

12. Dove Yoğun Bakım Kremi, besleyici bakım, 30 ml. Dudak balmı ve el kremi hastasıyım, hep çantamda taşırım. Bu ürünse tam da çantada taşımalık :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın :)