1 Nisan 2013 Pazartesi

#34: Olmazsa Olmazlardan - Favori Banyo Sabunum

Buram buram bahar kokan güneşli bir İzmir'den merhabalar!!! 

En çok sevdiğim sabunlardan birini paylaşmak istiyorum. 

Hatay'ın meşhur Mehmet Aydın zeytinyağlı defne sabunu. 


Ben banyo sabunu olarak kullanıyorum. 

Yüzünü yıkayıp da çok memnun olanları da tanıyorum, kendim saçımı yıkamayı denedim, diğer sabunlara göre gayet hoş :) 

Defne sabunu kendi başına temizlikte bir numaradır. 

Cildin hemen hemen bütün sorunlarına iyi gelir. 

Bu sabun ise zeytinyağı ile zenginleştirilmiş, bu sayede kuru ve hassas cildi nemlendiriyor. 


1 kg kutuda 6 adet sabun bulunmaktadır. 

Ambalajındaki bilgiler ve içerik detayı: 


Fiyat aralığı 5-10 tl arasında değişiyor. 

Eskiden sabunların kaynadığı kocaman kazanlara çeyrek altın atılırmış, gelenek halen devam etseydi büyük ihtimal bir tanesi bana çıkardı, çünkü çok kullanıyorum bunlardan :) 

Siz de sabun tercih ediyorsanız mutlaka deneyin derim. 

sevgiler 
naz