6 Nisan 2013 Cumartesi

bu aralar ben

Merhabalar, 

güzel haberlerim var: 

yurt dışı "gezisini" 2 ay erteleyebildim :) 

böylece hem tezime çeki düzen verir hem eşyalarımı adam akıllı halledebileceğim. 

blog satışında "ablama hediye" lafı geçmişti, sonradan dank ettim, şaşırmış olmalısın sayın okuyucu, 

evet, ailem yurt dışındadır, buradaki ailem ve her şeyim nişanlım ve arkadaşlarımdır. 

evdeki eşyalarıma kıyamadım, dağıtıp satmaktansa evime ev arkadaşı almaya karar verdim, 

o yüzden sayın okurum, izmir buca'da ev arayan öğrenci kız tanıdıkların varsa lütfen haber verin :)

birbirimize yardımcı olalım 

erteleme olayına nasıl sevindim anlatamam, böyle aniden gitmek kötü olurdu. 

bir güzel haberim daha var: 

takipçi sayısı 300 ulaşınca bir çekiliş daha yapacağım, hem kalışımı da kutlamış oluruz :)

şimdilik 291 takipçim var, dolana kadar ben de hediyeler beğeniyor seçiyorum. 

takipte kalın

sevgiler

naz
<3