18 Temmuz 2013 Perşembe

Co-Washing Dosyası #5: Avon Naturals

Merhabalar, co washing için uygun ürün arayışına devam :)
Bu sefer Avon denemek istedim
Frambuaz ve hibiskuslu serisinden aldım. 
700 ml için 5 lira ödemek beni cezbetti açıkçası ayrıca frambuaz kokusuna bayılıyorum, neden olmasın :) belki de çok güzel bir şey çıkar dedim


Bu serideki şampuan ve saç ferahlatıcısını da aldım, yorumu yakında
Bu ürün hakkında şunları söyleyebilirim :

* Çok güzel kokusu var
* Hacim verdiği yazıyor ama yok maalesef
* Saçları yumuşatıyor ama co washing için uygun değildir


Uygulama sonrası saçlarımın hali :))
Başta hacimli olsa da bir iki saate kadar yok oluyor

Ilgilenene içerik bilgisi:


Sonuç: Co washing için değil de normal saç kremi arıyorsanız deneyin derim
700 ml ürün indirimle 5 tl civarında

Sevgiler