1 Temmuz 2013 Pazartesi

Taze Bitenler #6

merhabalar herkese, 
nasılsınız görüşmeyeli? 
umarım çok güzel bir yaz geçiriyorsunuzdur! 

birkaç aydır sürekli göçebe hayatı sürdürdüğüm için bitenleri parça parça çekmek zorunda kaldım. 

bakalım neler bitmiş ve yorumları nelerdir: 


1. Sunshower güneş sütü, geçen yaz elimdekiler bitince acil alınan bir ürün, tatil beldelerinde bolca satılan ucuz mallardan biri, alerjiniz yoksa kullanılabilir. Yalnız aldığınız sezon bitirmeye bakın, bir sonraki sezona bırakmayacakmışız, çöpe gitti.

2. Doctors selülite karşı bakım kremi, yabancı kozmetik fuarından alındı, güzel nemlendirme ama selülit konusunda pek bir etkisi görülmedi.

3. Rivage markalı ölü deniz tuzu, pek sevdiğim bir markadır kendisi, Ürdün yapımı, tuz banyoda kullanım içindir ama ben manikür-pedikür için de kullandım. Muhteşem!


4. İpek saç kremi, fiyat-performans açısından çok güzeldir, ancak co-washing için uygun değildir maalesef, zor bitirdim, ayrıntılı bilgi.

5. Dove deodorant, kıl azaltma etkisi olduğu yazıyor, ancak pek öyle bir etki gözlemlenmedi, deodorant seven ve kullananlardan değilim, zor bitirdim.

6. Gliss sıvı saç kremi, severek kullandım, daha ayrıntılı yorum için buraya. Şimdilik almayacağım, bir sürü yeni cicişlerim var.

7. Adidas duş jeli, deodorant ile ikili sette satılıyordu, iyi ki de almışım, duş jeline bayıldım! Kokusu, nemlendirmesi ve temizlemesi harika, ne yazık ki aynısını deo için söylenemez. Birkaç çeşidi var, bendekisi yeşil olanı Floral Dream, İspanya'dan ithal.

8. Rare Blossom şampuan, tuhaf bir şampuan, saçın alışması zaman alıyor ama ben nedense severek kullandım, yıkayınca saçların neleri kuru olduğu açıkça anlaşılıyor, süper püper mega organik bir şeydir kendisi, kokusu bitkisel ilaçların kokusunu andırıyor, bildiğim kadarıyla şirket kapanmış, ne yazık ki, yoksa tekrar alınası bir üründür.


9. Estee Lauder ürün grubu: Nihayet bitmeye başladı :)))

Bilmem kaçıncı yüz yıkama köpüğüm ve toniğim, losyon ve serumum. Artı sebamed'in göz kremi.

Sırada göz kremi ve yüz kremi var.


10. Ivır zıvırlar:

Raen sabunlarına ba-yıl-dım! Çekilişe katılarak deneme şansına kavuşmuştum, buradan bakınız, Sevda Hn ve Raen'e tekrar teşekkürler :)) denemeyen varsa alsın denesin derim.

Fresh'n Soft demakiyaj mendilleri de çekiliştendir. Fena değil.

Stila kalem fondöten, çok beğendim, yine alınabilir.


Bu kadarcık.
Siz neler bitirdiniz, yaz ayları cilt bakım ürünü kullanabiliyor musunuz?

sevgiler
saygılar
naz