7 Nisan 2013 Pazar

Denedim #3: Top Stars

İyi akşamlar, 

akşam akşam yazılacak bir yazı değildir ama :) 

ben küçükken doktor annem hep diyordu: 

"beynin gıdası şeker" diye 

belki o yüzden tatlıya hiçbir zaman hayır diyemedim, 

hatta komşular beni "ahududu reçelini direk kavanozundan içen çocuk" diye bilirler :)

evet ya ahududu reçeline halen de bayılıyorum, gerçi artık uslandım, kaşıkla yerim :)

neyse, efenm, tez yazıyoruz ya hani, beyin çalışınca şeker ister



Top Stars, Detay Gıda tarafından Bim için üretilmektedir. 

Sütlü çikolata kaplı Üzüm draje ve 

Sütlü çikolata kaplı Fındık draje olarak sanırım iki çeşidi var 

her biri 60 gr. ambalajda geliyor. 


Dikkat: Tadı çok güzel, açtın mı bitirmeden durmak yok ve çok kalorileri var, sakın a 

Üzümlüsü 100 gr'da 430 kcal, 
Fındıklısı daha da beter 100 gr'da 575 kcal barındırıyor! 

Ha bir de fiyatı çok uygundur, her biri 1 tl. 

Son bir haftadır bunlara sarmış durumdayım, yakında 300 kg olursam şaşırmayın :) 


kendimizle barışık olduğumuz huzur dolu bir hafta diliyorum hepimize
:)