11 Nisan 2013 Perşembe

Denedim #4: Bien Croissant / Kruvasan

Merhaba, umarım haftan çok güzel bir şekilde geçmektedir 

Çay ve kahveyi kuru kuru içmeyi sevmiyorum :) 

ha bir de tatlıyı da severim, 

sevgilim Bien kruvasanlardan almış bana :) 

denedim paylaşıyorum 


Bien croissant 
(kruvasan kelimesi Fransızcada yarımay, hilal anlamına gelmektedir, çöreğin şeklinden dolayı) 

Şimşek Bisküvi ve Gıda San. tarafından üretimekte (Karaman)

Kruvasanların veya ayçöreklerin :) Çikolata, Karamel ve Vanilya dolgulu 3 çeşidi mevcuttur. 

Bunlar bir de 5li ve 6li ambalajlarda da satılıyormuş, resmi sayfasına baktım 

Gelelim yorumlara: 

* İçindeki dolgu bol bol koyulmuş, güzel :)
* Çikolata dolgulusunun çikolatası pek hoş, o naylonumsu ucuz çikolata tadında değil
* İyi güzel hoş ama sanki biraz pahalıdır, en azından tekli olanları
* Uno kruvasandan biraz daha iyi, ama her ikisi de kruvasandan daha çok milföyden yapılmış çörek gibidir

* Tuhaf olanı, ambalajları fark göstermektedir, enerji ve besin değerleri tablosu sadece çikolatalısında var, diğer iki çeşidinin ambalajında öyle bilgi geçmiyor. 
Bir de, efenim, o yazı da o kadar ufak ki okunmuyor, 

Her biri 50 gr, kalorisi 213 kcal. 

Bir daha alır mıyım, sanırım hayır. 

deneyip beğenenler var mı? 
siz ne dersiniz?

sevgiler