12 Nisan 2013 Cuma

Denedim #5: N+ Meyve Şeritleri - Yaban Mersini

Merhabalar, nihayet cuma ve havalar da çok güzel!!!

Sabah 5ten beri ayaktayım, bütün gün koşturdum ama keyfim yerinde :)

bol bol güneş vitamini :) aldım

ve günün karı, çok güzel bir atıştırmalık buldum kendime


benim tattığım Yaban mersinlisi, onun dışında

çilek, kayısı, şeftali, tarçınlı elma, erik, nar, portakal, bademli-kayısı pestili, fındıklı-şeftali pestili, cevizli-elma pestili, hindistan cevizli-çilek pestili çeşitleri varmış (resmi sayfasına baktım :)

Kalena Doğal & Organik Ürünler Gıda San. tarafından üretilmiş.

ambalajındaki bilgiler: 

* en az %90 meyve içerir. 

* GDO, gluten, renklendirici ve koruyucu madde içermez. 

* düşük oranda yağ ve yüksek oranda lif içerir. 

*** teklisinin kalorisi 60 kcal, 8.4mg C vitamini, 16.4 gr karbonhidrat ve 2.8 gr diyet lif içerir. 

ben çok beğendim. 

siz denediniz mi?