5 Nisan 2013 Cuma

Taze Bitenler #4

Merhabalar, 

nihayet bitenler yazısı ile karşınızdayım, çok şey bitirmişim, yazı biraz uzun olacak :) 
hazırlıklı olun


bir önceki yazıdan sonra 1 ay geçmiş, bazı ürünleri direk çöpe atmışım temizlik esnasında, sonradan aklıma gelenleri toplayabildim, neyse :)

daha birçok ürün yarıda veya bitmek üzere ama yazı zaten uzadı, ikiye bölerek paylaşırım


1. Sensodyne total care, 30 m diş ipi, nihayet bitti, bir kutu daha var sırada. 

2. Thera Med Ultra White, 100 ml, nihayet bitti :) migrostan promosyonlu almıştık çok ucuza, niye ucuz olduğunu anladım, çok kötüymüş :) beğenmedim bir daha almam, yeni favorim Equilibra Aloe SLS içermeyen diş macunu, daha önceki yazısı burada.  

3. Signal'ın diş fırçası, orta sert, tam sevdiğim gibi, evet doktorumun tavsiyesi üzerine her ay değiştiriyorum.

4. Tung'ın dil fırçası, lila kutudan çıkmıştı, dil temizliğine değindikleri çok güzel oldu, fırçayı da beğendim ama fiyatının 15 tl civarında olduğunu düşünürsek gereksiz masraf gibi gelebilir, dil temizliği diş fırçası ile de yapılabilir, ben olsam almam herhalde :)



5. Aubrey Organics'in Vegecol with aloe, hassas ciltler için aloe veralı nemlendirici kremi, 5 ml deneme boyu, her ne kadar deneme boyu olsa da ürün uzun zaman gidiyor, tam yazlık nemlendiricidir kendisi, aloe kokusu geliyor, cilde sürerken su gibi sürülüyor, hatta su demeyeyim de aloe suyu gibi, ama nemlendirme harika, cilt saatlerce nemli kalıyor, neme doyuyor sanki; kısaca çok sevdim ve kesinlikle alacağım bir üründür. 

6. La Roche Posay Hydreane riche, 2 ml deneme boyu, bu da hassas ciltler için nemlendirici kremdir, iyi hoş ve güzeldir ama Aubrey'den sonra cildime az gelir, Aubrey'i denemeseydim LRP alırdım. 

7. The Body Shop Seaweed cleanser, 5 ml deneme boyu, TBS tanışma gününde vermişlerdi, temizleme sütü olduğu için miktarı az geldi, 2 kullanımda bitiverdi, ürünü iyice denediğimi söyleyemem ama kuru yanaklarımı biraz yaktı.

8. Rare Blossom Yoğun nemlendirici gündüz kremi yeşil çay ve bal, 5 ml deneme boyu, ürünü ve markayı da çok sevdim, ne yazık ki satışları durdu, nemlendirme açısından yine Aubrey diyorum. 

9. Rare Blossom Antiaging krem mamaku yaprağı, hodan ve argan, 5 ml deneme boyu, gece kremi olarak kullanıyordum, deneme boyu bayağı uzun gitti, kokusuna bayıldım, bitkisel olduğu anlaşılmakta, satışları olsaydı gece kremi olarak alırdım. 

10. Solgar'ın Nero-Nutrients; vitamin, bitki ve amino asitler karışımı, 30 tablet, evet bir kutu daha bitirdim, baharda avitaminoz olacağıma yemek yemesem de vitamin ve mineral takviyesine dikkat ederim :) 


11. Doa sülfatsız besleyici saç bakım şampuanı, 400 ml, yazısı için buraya, co-washing'e başladığım ve çok da sevdiğim için şampuan dosyası şimdilik kapalıdır :)

12. Gülşah aseton, sensation parfümlü, 130 ml, kokusuna bayılıyorum nedense, ama bu sefer benri'nin meyvelilerini keşfettim :)

13. Mustika Ratu gül temizleme sütü, 50 ml deneme boyu, bir arkadaşımdan hediye geldi, en son Organic demakyaj mendillerini keşfedince temizleme sütlerinden vazgeçtim sanırım. 

14. Bioderma Sebium purifying foaming gel, 15 ml deneme boyu, bayağı bereketli ürün çıktı, karma ve yağlı ciltler için olsa dahi kuru yanaklarımı çok kurutmadı, alınabilir! 

15. Aviva Rose Angels serisinden duş jeli, 50 ml deneme boyu, çok sevdim, kokusu harika, sls içermemesini de sevdim, cildimi kurutmadı, kesinlikle alınabilir! 

16. Aviva gül suyu, 300 ml, bu bitirdiğim 3.şişe, sonuncusunu yarılarım bile, ben gül suyunu Aviva ile sevdim desem az dememiş olurum, kesinlikle deneyin, diğer gül sularını unutturur size, normalde 15 tl civarında, bir ara bim'de satışa sunuldu 3 tl'ye, o zaman stokladım, buzdolabında sakladım :) 
daha denemediyseniz mutlaka deneyin derim :)


17. Estee Lauder'in Double Wear fondöteni, çok severek kullandım, ürün gerçekten harika, denemeyen kalmadı galiba, artık o kadar kapatıcılığa ihtiyacım kalmadı, sanırım yakın tarihte almam, ayrıntılı yazısı için buraya

18. La Naturel doğal deodorant, 30 ml deneme boyu, 2 ürün daha var elimde, ürün yazısı yakında.

19. Holiday baby cologne, 35 ml, kokusu çok hoş, çantada taşımalık, eczanede verilmişti numune olarak, daha önce bebek kolonyalarına karşı nötr idim, kararım değişebilir. 

20. Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Powder Makeup, SPF 10, 16 gr. Yazısını yazdım yazacağım derken zaten yarım olan ürünü daha da bitirdim, en son resmini çekerken düştü ve kalanları döküldü :( neyse, ürün her kuruşunu hak ediyor, o kadar doğal duruşu var ki, sanki kendi cildinmiş gibi geliyor, bu arada ürün daha çok pata krem kapatıcılığındadır, çok severek bayılarak kullandım, kesinlikle alınması gereken bir üründür! 


21. A101'in mendilleri, ben onları yiyorum galiba :) çok kullanıyorum, kapaklı olması da çabuk kurumalarını engelliyor, bu aralar taşınırken ev eşyası temizliğinde bol bol tüketildi :) 

22. Soffio, A101'den bir de cep boy ıslak mendil, kokusu güzeldir, hep çantamda bulunur. 

23. Green Ladies Organic demakyaj mendilleri, 25 adet, sevdim, bir daha alınır kesinlikle, ayrıntılı bilgi için buraya bakınız.

Darısı bitmek bilmeyenlerin başına /kapağına :) 

sevgiler 
naz