30 Nisan 2013 Salı

Taze Bitenler #5

Merhabalar herkese, mutlu haftalar

Eski yazıyı güncelledim, tekrar dikkatinize sunuyorum :)

Bu yazıyı cep telefonundan yazıyorum hata olursa ona göre :)

Ev taşıma derdine düşünce pek ilgilenemedim blogla

Ama çekiliş hediyelerini alıp hazırlıyorum :)

Bugünkü bitenler yazısında toplu resim olmayacak, biriktirecek ne hal vardı ne zaman

Bittikçe resmini çektim attım bakalım neler bitmiş


1. İnceltici Jel, alsında işe yaradığını söyleyebilirim rahatlıkla, ama cahil olmak böyle bir şey herhalde, almadan önce araştırma yapmadığım için sonrasında kullanamadım. Olay şu: Varislere meyilliysen ısı ile etki eden (ki bu ürün kırmızı acı biber özü falan içermektedir) ürünlerin kullanılMAması tavsiye edilir. Neyse efenim, gayet güzel kullandım, hatta yemeklerin ağzını sardığımız şeffaf naylonla da sardım "problemli bölgeleri", spor yaptım falan... derken bir baktım, daha önce HİÇ bu kadar damar ve varis görmedim bacaklarımda. Direk çöpe.

2. Hayatımın ilk BB kremi :) nihayet bitti, ambalajı üzerinde biraz çalışmaları gerekir, yanlarından küçük küçük parçalandı çünkü, biraz rahatsız edici bir durum; krem yanlardan taşıyor her yere bulaşıyordu :)

3. Trendy mini parfüm, 15 ml, sanırım bim'lerde satılıyordu eskiden, ama diasa'da da görmüşlüğüm var, bu mor rengi bana Chanel'in Coco Mademoiselle'ini andırıyor.

4. Starbucks'ın sakızları, bayılıyordum, ama artık gezideki davranış ve tutumlarından dolayı bir daha adım atmadım oraya.

5. AveeSena gece kremi numunesi, sevdim, alınabilir.


Gelelim vitamin deposuna :)

1. Spor için yardımcı malzemelerden amino 2000, tebeşir tadında, brrr

2. Omega 3-6-9, süper bir şey, herkese tavsiye ederim, bunun skt bitti, yine de denedim (manyak işte :) mide bulantısı yaptı, hem de öyle böyle değil, denemeyin sakın :))

3. Supradyn'i duymayan yoktur sanırım, tadına ısınamadım, byak.

4. Kalsyumlu C vitamini, bunun da tadı çok kötü :)

5. Normal C vitamini, vücutta depolanmaz ve sadece 4 saat ömrü var diye bendeniz gün içinde tekrar tekrar tüketiyordu, şimdi bıraktım :) daha önemli şeylerle meşgulüm :)))


evet, kalemlere yazık, çok az kullanıldı, ama öyle acıya acıya 10 yıldır mı ne yanımdalar, bir işe de yaramıyorlar, atsan atılmaz satsan satılmaz. Attım kurtuldum 


Çalışkan vatandaş en son bunları bitirdim, kalem hastasıyım aslında :) 


Revigen, for men olmasına bakmadan :) kullandım, ama ille alacağım diyorsan üstünü ver Bioxcin al bence :) 

İlk duş jelim diyebilirim, denemeye devam :) 

Gelelim must-have ürünüme: Sebamed intim jel! 
valla hala denemeyen varsa mutlaka alsın derim, hem güzel hem de uzun süre gidiyor
anneme de almayı düşünüyorum, diğer çeşidinden :)