5 Şubat 2013 Salı

Ürün Yorumu #5: Estee Lauder - Yüz Yıkama Köpüğü

Son 5 yıldır sürekli kullanıp bitirip tekrar tekrar aldığım yüz yıkama köpüğünü tanıtayım bugün. 

Estee Lauder - Perfectly Clean Splash Away Foaming Cleanser for Normal / Combination Skin.


Adından da anlaşılacağı üzere normal / karma ciltler içindir, ama benim kuru yanaklarımı tahriş etmiyor ve kurutmuyor. 
SLS ve SLES içermiyor.



Ebatı 125 ml olsa da bayağı uzun dayanan bir üründür; bir nohut tanesi kadar kullanıyorum. 
Bazen göz makyajımı bile onunla çıkarttığım oluyor. 
Ürünün yok denilecek kadar hafif kokusu vardır. 



Açıkçası bu şişeyi bitirdikten sonra dermokozmetik ürünlerine yönelmek istiyorum, cildime iyi geldi diye bu ürüne kilitlenip kalmışım :)
Eminim bu üründen daha iyileri vardır. 
Ben kullandım yorumumu paylaştım, almayı düşünene faydalı olması dileğiyle 
iyi günler hepimize
:)