19 Mart 2013 Salı

#31: Green Ladies Organic Demakyaj Mendili

Merhaba, kızlar 

Makyaj yapmanın en önemli yanı o makyajı silmektir herhalde :) 

Neyse şaka bir yana, makyaj silme mendillerini pek sevmezdim. 

Yeterince güzel silemeyeceklerini düşünüyordum, ayrıca özellikle göz çevresini çekip çekiştirdiğin için o bölgedeki nazik cildi yıprattığı kanaatindeydim. 

Bir ara acil ihtiyaçtan dolayı alınan ve sonrasında sevilen bir ürünü paylaşacağım. 


Green ladies organic, Yüz ve Göz Makyaj Silme Mendilleri, 25 ad. 

Ambalajındaki bilgilere göre: 

Vitamin A, Vitamin E, Q10, Anti-aging, Anti wrinkle, Antioxidan, SPF protection, Bleached with oxygen, organic jojoba, %100 organic pure cotton. 
Clinically tested, no parabens, no SLS, alcohol free, no synthetic preservatives, totally chlorine free, biodegradebel 

özellikleri vardır. 


Görsel fazla büyük olmuş, okunaklı olsun diye bayağı büyüttüm. 

%100 organic pamuk ve oksijenle ağartma olayından sonra biraz duraksadım... 

Acaba şu anda kullandıklarımız nasıl?

Aksi söylenmediği takdirde olayı ise, her gün pamukla birlikte klor da yediriyoruz cildimize, mi ne? 

İçerik bilgisi: 


Üretici bilgileri, belki Siz de araştırmak bakmak istersiniz diye


Mendilin ebatını görmeniz açısından netbook'umun üstünde çektim: 


Gelelim yorumlara: 

* Hammaddenin saf pamuk olduğu hemen anlaşılıyor, dokunmanız yeterlidir. 

* Hassas cildimi germedi, kurutmadı, yıkama ve durulama ihtiyacı hissettirmedi. 

* Göz makyajımı silmek için halen kullanmadım, o yüzden o konuda pek bilgim yok. 

* Hoş hafif bir kokusu vardır

* SPF etkisi nasıl oluyor onu da pek anlamış değilim, ama zaten makyaj silme mendilinde aradığım bir özellik değildir. 

* Fondöten veya bol bol pata krem kullandığım günlerde kabasını alsın diye kullanıyorum, gayet başarılı buldum. 

* 25 adet mendil içermektedir. 

* Aldığımda ikili paket olarak almıştım, fiyatı indirimli 4 tl civarındaydı. 

Yani teki 2 liraya geldi, fiyat performans açısından çok başarılı. 

* Yerel üreticiyi desteklemek lazım. 

Diğer ürünlerini de merak ettim açıkçası, en kısa zamanda denemek isterim. 

Bir tanesini bitirdim, ikinci paketi bitmek üzere, bitince tekrar alır mıyım, büyük ihtimalle evet. 

peki Siz hiç bu üründen denediniz mi? 

Siz nasıl buldunuz? 

yorumlarda paylaşın lütfen 

sevgiler
naz