16 Mart 2013 Cumartesi

Mimlendim #2: Makyaj Düzenim

Merhaba, 

Bir mimle daha karşınızdayım. 

Sevgili arkadaşım Yar Bana Bir Eğlence beni mimlemiş, kendisine teşekkür ediyorum ve başlıyorum. 

Ahım şahım makyaj düzenim yokmuş onu anladım, her şey her yerdeymiş :) 

Makyaj ürünlerimin çoğunu kitaplıkta saklıyorum :)


Ayrıntılı gösterecek olursam: 


Lila kutularım ve vitaminlerim ilk raftadır. 


İkinci rafta sürekli kullanımda olan eşyalar ve bitirmek istediklerim var. 


Üçüncü rafta tonik, krem, bazı saç bakım ürünleri var, v.s. 

En son rafta pamuklar, mendiller, kitap ve günlükler yer almaktadır. 


Vücut bakımı ve duş malzemelerini ise banyo odasında tutmuyorum (nemden dolayı :) onları başka bir dolapta saklıyorum. 

Günlük cilt bakım kovası, parfümler ve ıvır zıvırlar da burada. 


Aynı dolabın bir köşesinde sabun, kil, keselerimi saklıyorum. 

Keselerim çoktur, o konuda bir yazı yazmayı da planlıyorum kısmetse. 


Doğal yağlarıma ayrı bir raf ayırdım, bugün raftakiler bunlar, diğerleri her yerde :)


Yeni ürünleri ayrı kutularda istifliyorum, nemden ve ışıktan uzakta :) 

Lila kutuları da aynı amaçla kullanıyorum, birinde rujlar, birinde kalemler, v.s. gibi. 


veya katı parfümler ve en çok kullandıklarım 


Saç bakım ürünleri, toka ve takılar v.s. ayrı yerde, onu gösterip yormayayım sizi. 

Gördüğünüz gibi, makyaj düzenim ilkel durumda :) 

Yakında taşınacağım için şimdilik idare ediyorum. 

Selamlar, sevgiler

Bu mim 







gelsin 
:)