1 Mart 2013 Cuma

Taze Bitenler # 3

Sevgili arkadaşlarım, baharınız mutlu ve güneşli olsun! 

Bahar tam bir yenilenme zamanı; elindeki yarım yamalak ürünlerin hepsini bitirip yeni hayata başlamaktır bahar.

Bahar temizliğini çok seviyorum; çünkü maddi manevi yenilenmek gibidir o. 

Eski püskü eşyaları atarken içimdeki sıkıntı ve üzüntüleri de atıyorum, kırık döküklerden kurtulurken eski kin, öfke ve acı hatıraları da çöpe atıyorum. 

Elbise dolabımı temizlerken giymediklerimi ihtiyacı olanlara dağıtıyorum, eskileri atarak yenilere yer açıyorum.  

Hiç olmazsa bir beden küçükleri öne çıkarıp zayıflamaya çalışıyorum :)

Böylesi güzel baharın ilk gününde taze bitenlerin 3.yazısı ile karşınızdayım.


Önce topluca bir hatıra fotoğrafı :) 


Kırtasiye Grubu: Teze başlayalı tam 3 hafta olmuş! Ben hala kalem kullanan eski kafalılardanım, el yazısını çok severim, yaza yaza 4 tükenmez, 3 de fosforlu kalem bitirmişim. 


2. Oriflame Tender Care Protecting Balm, dudaklarıma iyi gelmedi, diz ve dirsekleri nemlendirerek bitirdik nihayet. 
3. Flormar 377 - bitirdiğim ojelerden biri, 2 sene önce yazın almıştım, birkaç yıl geçse de hala çok iyi sürülebilir kıvamdaydı, severek kullanmıştım. 
4. Sensodyne total care gentle tape, evdeki bir sürü üründen nihayet biteni. 
5. Diş fırçası - doktorumun tavsiyesi üzerine en ucuzundan alınıp her ay değiştirilen bir üründür :)


6. Lila kutudan çıkan numune, Mustika Ratu Gül Temizleme Sütü, olsa da olur olmasa da
7. yine Lila kutudan çıkan Aubrey'in şampuanı - doa kozmetiğin şampuanı gibidir
8. ve Saç kremi - co-washing için en müthiş ürün! Kesinlikle Satın Alınacaktır! 
9. Axe Ferahlatıcı Bakım Şampuan - nihayet bittiler
10. yine Lila kutuyla gelen Bioderma Sebium yüz yıkama jeli, çok beğendim, kuru yanaklarımı kurutmadı, elimdekiler bitince alınabilir. 


11. Dolapta bulunan eski L'Oreal toniği, bitmeye az kalmıştı, alınalı bir yılı geçtiği için atıyorum.
12. Selin sıvı sabun - yüzümü yıkamadan önce ellerim için kurutmayan ve bakım yapan ürün arıyorum, arayışlara devam. 
13. Gülşah aseton Sensation - kokusundan dolayı bayılıyorum ve tekrar tekrar alıyorum. 


14. Lila kutudan gelen müthiş numunelerden biri, Organyc ped, alanlar bilir, kesinlikle güzel bir üründür, almayı düşünüyorum. 
15. The Sabun'un küçük sabun numunesi - çok küçük bir şey anlayamadım :)
16. Woly, gümüş ionları içeren ayakkabı deodorantı - Woly ürünlerini başarılı buluyorum, bu ürünü 2 yıldır kullandım.
17. Zeytinyağlı Defne Sabunu - çok güzel bir sabun, 6 adet sabun içermekte, tekrar tekrar alıyorum, saça da kullanılabileceğini yazıyor ama ben sadece vücut için kullanıyorum. Tam bir sabuncuyumdur :)


18. Morgan'ın Morgan de toi adlı parfümü, çiçeksi tatlımsı bir koku, günlük kullanım için ideal. Giydiğim kıyafete göre koku kullanmayı severim, o yüzden bir sürü kokuyu aynı anda beğenebiliyorum, bu onlardan biriydi, uygun fiyatlısını bulursam alırım.
19. Hunca'nın She deo serisi, hemen hemen bütün renklerini kullandım. 2 yıl kadar önce akşamları eve geç dönmek zorunda kalınca koruma amaçlı almıştım minik boy ürünü (manyakla karşılaşırsam gözüne sıkarım diye :) She'lar hem güzel kokulu hem de kalıcıdır. 

Hepsi bu kadar, darısı cilt bakımı ürünlerine. 

sevgiler
saygılar
naz