18 Mart 2013 Pazartesi

Gömlek Haftası #1 Gün

Herkese iyi ve şeker akşamlar. 

Haftanın ilk günü umarım çok yormadı Sizleri :) 

Gömlek haftasını başlatmış bulunuyoruz :) 

Aslında keyifli de biraz, düşünme derdi yok, al bir gömlek kombinle ve hazırsın! 

Günün gömleği: Marco Pecci ekose 


Ne kadar uğraşsam üstümde çekemedim, çekmeye de çekindim açıkçası :)) 

Look, Le Cooper kot pantolon, Puma roma siyah ayakkabı ve Mango deri mont ile tamamlandı.



Marco Pecci'nin gömlekleri sanki tam bana göre, kesimi ve kumaşı, kalitesi ve tarzı olarak çok beğendiğim bir markadır. 

Gömlek ve bluz derken Wish List - istek listesini de hazırladım,
Sizlerle de paylaşayım, belki faydalı olur :)

1. Denim gömlek, Jake*S, 49.95 €


2. Bahar havası veren gömlek, Selected Femme, 49.95 €

3. Keten gömlek, Marco Pecci, 39.95 €
4. Kalem etek için yazlık bluz, Only, 21.95 €


5. Her şeyle uyumlu bir bluz, Only, 21.95 €


6. Çok tarz bir tee, Rossana Diva, 99.95 €
7. Yazlık bluz, Tom Tailor Denim, 39.95 €
Listeyi hazırladıkça içim açıldı, hepiniz benim olacaksınız :) 

İstek listesi hazırlamak hoşuma da gitti, sırada elbise listesi var, takipte kalın :)

sevgiler

*http://www.peek-cloppenburg.de