17 Mart 2013 Pazar

#30: La Roche-Posay Toleriane Teint Mineral

Merhaba, herkese 

Dermokozmetiklere yöneldiğimi yazmıştım daha önce, şansıma La Roche-Posay - ki çok merak ettiğim bir markadır kendisi - makyajın yeni starlarını satışa sundu. 

Toleriane Teint serisi - Mineral ve Fluid 


La Roche-Posay Türkiye ekibinin güzel hediyesi sayesinde ben de deneme şansı yakaladım. 
Ekibe çok teşekkür ediyorum. 


Ürün iki hafta önce elime ulaştı. 

Şık beyaz ambalajda gelen ürünün miktarı 9.5 gr. 


Ambalajın içinde ayna ve hassas ciltler için özel tasarlanmış sünger bulunmaktadır. 


Bendeki rengi 13 numara, orta veya Sand Beige'dir. 

Ürün, kapatıcılığı açısından bir pudradan daha çok pata krem gibidir. 

Saflaştırılmış mineral pigmentler içerdiği, cildi mükemmel şekilde eşit, mat ve doğal görünüme kavuşturduğu yazıyor. 

Ve ürün, vaat ettiklerini aynen gerçekleştiriyor! 

Normalde bir maskeymiş gibi duran pata kremlerin aksine Toleriane Teint Mineral'in çok doğal duruşu vardır. 

Kalınca bir tabaka bile uygulasam yüzümde ağırlık yaratmadan varlığını bile hissettirmiyor. 

Ürün elime ulaşalı birkaç yöntemle uygulamayı denedim: 

Tam kapatıcılık istiyorsanız süngeri ile uygulayın; 
fırça ile uygulandığında ise transparan pudra gibi de kullanılabilir;
krem sürmeden uyguladığımda cildimi ve özellikle kuru yanaklarımı kurutmadı;
normalde 3 saat sonra yağlanan t-bölgem gün boyu mat kaldı;
gün içinde terlediğimde yüzümdeki fondöten bazen akıp eriyip parça parça gözükebilir (özellikle t-bölgemde) ama bu ürün iyi dayandı. 

Uzun lafın kısası, ürünü Sizlere tanıtmadan önce iyice deneyeyim dedim. 

Denedim, tecrübe ile sabit, gördüğünüz yerde mutlaka alın deneyin derim! 

Kapatıcılığı çok güzel, mineral yapısı sayesinde hiç rahatsız etmiyor, komedojenik değildir, dayanıklığı iyi,   kalıcılığı da iyi (hani giysiye geçme özelliği :), üstelik SPF 25 de içeriyor. 

Parfümsüz ve koruyucu madde içermiyor. 

Fransa'da üretilen ürün, kapağı açıldıktan sonra 24 ay içinde tüketilmelidir. 


Son olarak da içerik bilgisini paylaşıyorum: 


La Roche-Posay Türkiye ekibine, çok güzel hediyeleri için tekrar teşekkür ediyorum. 

* Basın ürünüdür.