29 Mart 2013 Cuma

#33: Duş lif ve süngerleri

Merhaba, kızlar 

Biraz da lif ve süngerlerden bahsedelim :) 

1. İlk defa Türkiye'de gördüğüm örme duş liflerine ben pek ısınamadım. 

Hatta birkaç tanesini kendim ördüm :) 

biraz şekilsiz ve sanırım ipliği de yanlış ama mantık aynı :) 

Duş jelini köpürtmeye işe yarıyor (diğerleri kurumadıysa kullanıyorum spor sonrası)  


2. Naylon duş süngeri - her yerde var, ben sadece duş sonrası kullanabiliyorum, 

diğer türlü pek sevmem, sadece duş jelini köpürtmeye işe yarar. 


3. Kabak lifleri - doğal oldukları için severim onları. 

Ama bakımı zor olduğu için pek kullanmıyorum. İyice kurumaları gerektiğini düşünüyorum. 

Daha çok sabunla birlikte iyi gider :) 


4. Kese - buna benzerleri Çin'de çok yaygındır; 

Türkiye'de de hamamlarda kullanılan keseyi ben ayda birkaç kere kullanıyorum. 

Hem ölü cildi soymaya hem de kollarda kas yapmaya işe yarar :)


5. Doğal sünger - öbür naylonlardan kat kat daha iyidir. 

Ama sonuçta yine sadece duş jelini köpürttüğü için bir daha almadım, zira fiyatları biraz tuzludur.

Pek çok faydaları vardır, ama ben o deniz kokusuna dayanamadım :) 


6. Piyasa süngeri - vücut için hiç önermiyorum, ben ayaklarıma peeling niyetine kullanıyorum. 

Bu sünger biraz daha serttir, diğerlerini hiç kullanamıyorum bu en azından ayaklarda iç görür. 


Ve gelelim en çok sevdiklerime... 

7. Favorilerim: 


Eldiven şeklinde olmaları sabunlanırken kolaylık sağlıyor. 

Naylon oldukları için çabuk kuruyorlar. 

Sert bir yapıya sahiptirler o yüzden sabunlanırken hem peeling hem de masaj etkisi yapıyorlar. 

Daha çok doğal sabunlarla kullanıyorum ama duş jeli için de uygundur. 

Özellikle yaz ayları için şiddetsiz tavsiye ederim, çünkü çok iyi temizlenmiş cilt (peeling yapılmış cilt) çok doğal güneş alıyor (leke veya çiller oluşmuyor) 

Masaj da her açıdan faydalıdır, selülit derdini ortadan kaldırıyor, kan dolaşımını hızlandırıyor, vücudu güne hazırlıyor, v.s. 

Bunları yurt dışında almıştım, Türkiye'de buna benzer bir şey bulamıyorum maalesef, daha önce sanki 

Oriflame'de eldivenler vardı, onlara bir bakmak lazım, kalite ve materyali açısından uygunsa alacağım mutlaka. 

Kabak liflerinden yapılmış eldivenler maalesef pek uzun ömürlü olmuyor :)

Piyasadaki hemen hemen bütün çeşitleri denedim. 

Ve favorilerimden şaşmadım :) 

peki, sizler neler kullanıyorsunuz daha çok?