17 Mart 2013 Pazar

Mimlendim #3: Ben Kimim?

Sevgili arkadaşım Yar Bana Bir Eğlence beni mimlemiş. 

Kendisine teşekkür ediyorum ve cevaplamaya geçiyorum. 

1- En son kime yalan söyledin? Niye?
- Kendime. Bugün iki sayfa çeviri yapacağım dedim, yapmadım :)

2- Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun.
- Bu tez beni mahvetmiş, aynada yorgun bir Naz görüyorum... 

3- Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?
- Ben hep istediğimi yaptım ki :) meslek olarak ise yok, daha öğrenciyim

4- Mutlu musun?
- Gün içinde birkaç saniye süren flaşlar şeklindekisi sayılıyorsa, evet :)

5- Keşke... ? 
- Annem gibi tıp okuyup doktor olsaydım, son anda vazgeçmiştim :)


6- Sence ideal eş nasıl olmalı?

- "İdeal eş" yoktur; ya "sevgili eş" ya da "uygun bir eş".  

7- Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

- Çok yerde yaşadım, ama son 6 yılım İzmir'de geçti, ömrümü nerede geçireceğimi net söyleyemem, değişebilir, şimdilik Akdeniz havzasının her yerinde yaşarım

8- Korkuların neler?

- Uyanmak için bir sebebim olmazsa, o en kötü korkum... 

9- Seni en çok ne mutlu eder?

- Düne göre biraz daha (iyi, akıllı, tecrübeli, v.s.) olmak

10- Hayatında en çok utandığın an/anı?

- Lisede ve üniversitede herhangi bir yarışı kaybettiğimizde takım başkanı olarak hep utanırdım.. 

11- Kendinde en sevmediğin özellik?

- Tembellik.

Bu mim, 





ve isteyen herkese gelsin.