3 Mart 2013 Pazar

Benim Kahvaltım

Güneşli bir pazar gününden merhaba herkese! 

Hafta sonu nihayet rahat rahat kahvaltı yapabiliyor insan :) 

Ben Türk usulü kahvaltıya bayılırım ama her gün de yapamıyoruz maalesef. 

Yaptığım hem pratik hem de sağlıklı kahvaltımı paylaşmak istedim sizlerle: 

Ev yapımı müsli veya meyveli yulaf ezmesi lapası


Normalde yulaf ezmesini 10-15 dakika kaynatıyorlar ama ben tercih etmiyorum. 
İçerdiği faydalı maddeleri azalmasın diye ben kuru yulaf ezmesine kaynar su döküyorum (2.resim), yulafın şişmesi için 5 dakika kadar bekliyorum sonrasında soğuk süt ve kuru üzüm, meyve, şeher (Dukan'daysanız tatlandırıcı, v.s), bal, reçel ekliyorum. 
Bu kadar, sağlıklı kahvaltım hazır! 


Kullandığım yulaf ezmesi Eti Lifalif. 


Eti'nin tavsiyesi ve yulaf ezmesinin enerji ve besin ögeleri: 


Hikayeye göre Sherlock Holmes da her sabah aynısından yemiş, belki o yüzden bu kadar akıllıydı :)

 Peki, Siz hiç yulaf ezmesi lapası denediniz mi? 

afiyette kalın
:)