1 Mart 2013 Cuma

Çantanı göster - SevOnu Gözünden ile

Arkadaşımız SevOnu Gözünden çok güzel bir etkinlik hazırlamış, çoğunuzda görmüştüm :) 

Etkinlik hem birbirimizi tanımak hem de güzel hediyeler kazanmak için güzel bir fırsattır. 

Ayrıntılı bilgi,  hediyeler veya  çekiliş şartları için tık tık. 

Etkinlikte bizim de tuzumuz çantamız olsun dedim :) 

Ta-dam! Benimkisi :) 


Ben tam bir çanta (ayakkabı, kitap, kırtasiye...) manyağıyımdır.

Göçebe :) hayat sürdürmeme rağmen şu an dolabımda 20e yakın çanta var.

Ama içinde bir tanesi var ki, o bitanedir! favorimdir :)

Ralph Lauren'den indirim ganimetimdir :) 

Utangaç tavşan gibi durdu ama yorulmuş ablası :)

Kendisi 2007 yılının Eylül ayından beri benimledir. 
Kumaş olduğu için kış-yaz uygundur. 
A4 boyutunda olduğundan laptop, defter, v.s. rahatlıkla sığmakta, okulda vazgeçilmezimdir. 
O kadar çok kullanıyorum ki kendisini, artık benim kartvizitim haline gelmiş! 

ve benimle tam 4 kıtayı gezmişti, şimdi de sizinle tanıştırıyorum :) 

çok mu duygusal oldu?
:)