9 Şubat 2013 Cumartesi

Co-washing Dosyası #2

İyi akşamlar

Tez çalışıyordum, yazı geç saate kaldı, artık yine baykuşlardanım :) 

Co-washing nedir burada ve ilk deneyimim hakkında burada bahsetmiştim. 

6 Şubat Çarşamba günkü ilk co-washing'ten sonra saçım ne kadar dayanır görmek istedim.

4 gün dayandım :) 

Normalde dört günde saçım bu hale gelmez ama malum saç kremi yapıyor işini.

Belki de daha alışma sürecindeyim diye yağlıymış hissi veriyor.


Dört gün sonrasında şekli pek bozulmamış; bu zaman zarfında deney için saçımı topladım, "toka"ladım, taradım.

Co-washing çok kirli saçı temizleyebildi diyebilirim, hatta saçlar daha az dökülüyor gibime geldi.

Ben aynen co-washing'e devam.

Yalnız benim saç tipim kuru ve dalgalı, bana saç kremi iyi gelmiş olabilir, ince telli ve çabuk yağlanan saç tipine sahip biri de denese ve yorumlarını paylaşsa daha objektif bir değerlendirme olacağı kesindir.

Ne dersiniz, var mı öyle deneyen? 

:)