23 Şubat 2013 Cumartesi

Liebster Ödülü - Mimlendim

İyi akşamlar, 

İlk mim Yar Bana Bir Eğlence blogunun sahibesi sevgili arkadaşım Meryem'den geldi. 

Liebster Blog Ödülü, takipçi sayısı 200 kişiden az olan küçük blogları tanıtmak, yaşatmak, geliştirmek, büyütmek amaçlı yapılan bir projedir. 
Sizi mimleyen kişiye teşekkür edip size yönelttiği 11 soruya cevap veriyorsunuz. 
Ardından kendinizle ilgili 11 gerçeği açıklıyor ve mimleyeceğiniz 11 kişiye kendi sorularınızı soruyorsunuz. 
Ve bu döngü böylece devam ederken blog sahipleri arasında bir etkileşim meydana gelmektedir. 

Meryem arkadaşıma teşekkür eder selamlarımı iletiyorum ve sorularını cevaplamaya geçiyorum. 

Meryem'in hazırladığı sorular: 

1. Saçların ne renk ?
- Siyah, güneşte biraz kırmızıya çalan renge dönüşüyorlar.
2. İlkokul da öğretmenine aşık ya da hayran oldun mu ?
- Maalesef yok
3.  Çay mı kahve mi ?
- Yeşilse çay, Starbucks ise kahve :)
4. Kozmetikle aran nasıl ?
- Cilt bakımı olmazsa olmazlardan, renkli makyajla daha yeni tanışıyorum.
5. Sinemada en son izlediğin film ?
- Cem Yılmaz'a gitmiştim en son
6. En sevdiğin sanatçı/aktör ?
- Ruslardan İrina Muravyeva, v.b.
7. Aşka inanır mısın ?
- Evet
8. En değer verdiğin eşyan nedir ?
- 14 yıldır parmağımdan çıkarmadığım malakit taşlı yüzüğüm
9.  Kendinizi tek kelimeyle anlatacak olsanız bu ne olurdu ?
- Adaskan (anlayan anlar :)
10. Yüzme biliyor musun ?
- Evet, birkaç çeşidini biliyorum
11. En favori kozmetik markan hangisi ?
- Sanırım Estee Lauder, ama değişebilir. 

Hakkımdaki 11 gerçek: 
1. Erkek olsaydım büyük ihtimal çapkın olurdum :)
2. Gözlerimin akı aslında mavidir. 
3. Uyumayı çok seviyorum
4. Acayip maymun iştahlıyımdır.
5. Dile yatkınlığım var, birkaç yabancı dil biliyorum.
6. İnsan istedi mi yapamayacağı hiç bir şey yoktur'a inanırım.
7. Saçımı neredeyse hiç taramam. 
8. Bir ara protesto olarak 5 yıldır HİÇ kot pantolon giymemiştim.
9. En çok elbise giydiğim zaman mutluyum, dolabımda 40 yakın elbisem var.
10. Makyaj yapmasam da mutlaka parfüm kullanırım
11. Doğmam gereken, doğduğum ve kayıtlara geçen olmak üzere 3 doğum tarihim var

Benim sorularım:
1. Yabancı dil biliyor musun?
2. En son okuduğun kitap hangisidir? 
3. Sinema mı tiyatro mu? 
4. Rüyaların renkli mi? 
5. Yaptığın en çılgınca hareket nedir? 
6. Bir hayvan olsaydın kim olurdun?
7. Çocukken en çok neyden korkardın?
8. Mesleğin nedir?
9. Bu ülkede olmasa başka hangi ülkede doğmak isterdin?
10. Totem gibi kullandığın ve en çok sevdiğin eşyan var mı?
11. İlk kullandığın makyaj ürünü hangisiydi?

Bu mim 
..
arkadaşlarıma ve bloggerdaşlarıma gelsin!