16 Şubat 2013 Cumartesi

Co-washing'e devam

Merhaba herkese, 

Co-washing'e başlamadan saç kremi kullanmazdım, hiç. 
Kuru saçlarımla barışık bir insanım :)

Neyse, co-washing sonrası saçlarımı görünce kendim inanamamıştım. 


Saçlarımı topladım, tokaladım falan, şekli bozulmadı, harika idi, sanki kuaförde özenle yapılmış gibiydiler. 

Araştırmacı merakı da var ya bizde, dedim bütün saç kremleri mi yapabiliyor bunu?

Ve co-washing'e göre mutlaka silikonsuz olması şarttır kısmını denemek istedim.

Piyasada satılan ve fiyat aralığı 4-10 tl olan saç kremlerinden alıp denedim.

Ama, arkadaşlar, saç kremi deyip de geçmeyin.

O kadar övülen bir saç kremi, evet yıkarken ipeksi dokunuş kazandırdı falan da, co-washing'te aynı etkiyi yaratmadı ve ertesi gün saçım sanki 3 telden ibaretmiş gibi cılız ve bakımsız gözükmeye başladı.


Piyasada bulunan silikonlu normal saç kremi sonrası, daha tam kurumamış hali. 

Neden silikonsuz saç kremi tercih edilir ben şahsen çok iyi anladım. Deneme amaçlı kullandığım silikonlusundan sonra saçımı kestiresim geldi o derece. 

Co-washing denemek isteyenlere duyurulur: Silikonsuz saç kremi kullanın ve saçlarınız muhteşem olsun!

kendinize çok iyi bakın 
:)