7 Şubat 2013 Perşembe

Ürün Yorumu #7: Cameleon makiyaj paleti, deluxe G1665-1

İyi akşamlar, sayın okurlarım. 

Zamanında strawberrynet.com'dan aldığım ürünlerden birini tanıtacağım bugün. 

Cameleon make up collection, deluxe G1665-1 serisi.

Makyaj paleti 48 far, 4 allık, 6 da ruj içermektedir. 


İçerik bilgileri:


Açık şekli, altındaki tepside allık ve rujlar var


Farların renkleri şu şekildedir: alt sol kısmı 


Üst sol kısmındaki farların tonları: 


Üst sağ taraftaki tonlar: 


Ve nihayet alt sağ taraftakiler: 


Allık ve rujların tonları: 


Gelelim yorumlara: Far kullanmayan biri olarak ne diye aldım onu ben de bilmiyorum :) ama farların kalıcılığı şaşırtıcı derecede güzel, o kadarını beklemiyordum açıkçası.
Allıkların tonları çok güzel. 
Her ikisi alerji falan yapmadı :)

Rujlar çok kalıcı değil ve biraz da dudakları kurutuyor (benimkileri kurutmayan ender bulunur :)

Makyaja daha yeni başlayıp renkleri denemek isteyenler alabilir, her şey elimin altında ve tek palette olsun kalitesine bakmam diyorsanız deneyebilirsiniz. 

Fiyatı konusunda yanılmak istemem ama ben aldığımda indirimli 40 tl civarındaydı sanırım.
Aslında gayet de uygundur, tekli far fiyatına tam palet :) 

Güzellikler sizinle olsun :)